På plats

Hej!
Sorry att jag varit dålig på att uppdatera men har haft fullt upp här nere! Men nu ska det bli ändring på det :)
Resan gick bra träffade på Cecila på Arlanda och vi babbla på hela resan, det var trevligt. Transer är fixad och blir körd hem till lägenheten, busschauffören hjälper mig att bära upp väskan. Cok tesekkurler!!!
Kommer in i lgh och känner bara YES jag är äntligen här! Det känns awesome.
När jag vakna på morgonen slog jag på denna låten och dansade runt av lycka:
Sen gjorde jag mig i ordning och träffade några tjejer som har kille här nere och jobbar här. Blandannat: http://louiseiturkiet.blogg.se/. Jättetrevligt var det. Vi satt nere på strandpromenaden och babblade på i några timmar. Lyckades bränna mig också. På första dagen. Bra där Zandra!!!
Efter några timmar i solen så begav jag mig till Susanne. Så kul att vara här nere igen och träffa alla :) Käkade mat från Cihan. Chicken curry - min favorit! Jag och Lene käkade den jämnt förra säsongen, haha. Man har som ingen lust att ställa sig och laga mat och när det är varmt så ids man inte. Tur att det är rätt så billigt att käka ute då!
Nu ska jag ta och sova för imorgon börjar jag jobba. YEY! Säsongen är igång!




Kommentarer
Pappa

Låter som att du har riktigt nice gumman =)

2012-03-29 @ 23:10:48
Nilla

Låter som om du verkligen har det riktigt gott :)) Kram till dig å var rädd om dig

2012-03-29 @ 23:44:38
Zandra

tack:) kram på er!

2012-03-30 @ 07:30:51
URL: http://lifeaccordingtoz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life according to Z!

Följ med mig på mina olika upptåg. Nu är jag i Nya Zeeland och reser runt!

RSS 2.0