Gipset är borta!

Idag när jag vaknade så var jag så spänd inför att jag skulle till doktorn och förväntansfull så jag vaknade upp med den här låten på hjärnan:



Doktorn tar bort gipset och säger att jag får ha bandage i 3-7 dagar. Sen kan jag ta av det. När jag kom hem så duschade jag länge så skönt, det är så svårt att duscha med gips på och bökigt så man gör det bara fort men nu kunde jag njuta. Sen har jag pratat med bästaste Emma :) Får se hur länge man blir kvar här, kanske man kan ta sig en tur till cypern innan man åker vidare..Vet inte riktigt vad jag vill göra med mitt liv men jag börjar få en bild på det :)

Idag är jag ledig och dagen har bara susat förbi. Hur kommer det sig att lediga dagar går dubbelt så fort som en jobbdag? Jag har iallafall tvättat har tänkt diska lite. Förhoppningsvis skypea med Carita och mamma :) Måste ju ta det lugnt med foten, får inte gå för hårt ut på en gång. Någon som vet några bra övningar för att öva upp en stukad fot?


Kommentarer
mamma

kul att vi hann skypa en stund :)

ja du har ju ett tag på dig att fundera på vad du vill, förstår att du vill resa och se annat än lilla Boden kramiz mamma

2012-05-08 @ 19:13:01
Louise i Turkiet

Heej! Nu har jag inte varit inne här på länge men de var kul att se alla bilder du lägger upp. mindre kul att höra om foten men det verkar gå åt rätt håll.

Håller med dig om att Antalya känns för stort, Side och allt runt omkring känns alldeles lagom för mig.



Hoppas allt är bra med dig!!

Kram

2012-05-14 @ 14:28:47
URL: http://louiseiturkiet.blogg.se/
Jennifer Sandström

Vilket häftigt liv du verkar leva :)

2012-05-28 @ 16:31:44
URL: http://jennifersandstrom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life according to Z!

Följ med mig på mina olika upptåg. Nu är jag i Nya Zeeland och reser runt!

RSS 2.0