Nya Zeeland

Har varit i Sverige i snart 2 månader. Så klart så kan jag inte sitta still. Inte redo för svenne liv än. Så mitt nya äventyr är Nya Zeeland. Jag är sjukt taggad! Ska dit med Johanna som jag träffade när jag var Au pair i USA. Har inte setts på 3 år ungefär - så vi har mycket att ta igen. Vad inte bättre än att åka till NZ där har vi inte något val haha. Men det ska bli jätteskoj. Dock så har jag en ordentlig resfeber. Har inte börjat packa än..Ska försöka börja idag. Har iaf skaffat internationellt körkort och försäkring. Har fått fram en ryggsäck också som jag ska ha med mig. Kom fram till att det blir lättast att resa så, lättare att ta sig fram än om man skulle ha en rullväska. Ifall det är någon som har tips/varningar/måste ses eller göras i Nya Zeeland. Skriv skriv skriv!
 
Nu ska jag börja ta dag i den här dagen! Blir att åka in till stan för att se om man kan köpa smörgåstårtebottnar från Opalen. Det är nämligen någon som fyller år imorn (JAG hehe) så blir att baka idag!
 
Här får ni en bild på Auckland (dit vi ska först), NZ
 
 
Fantastiskt eller hur?!


Kommentarer
Louise i Turkiet

Oj men vad spännande med Nya Zeeland!! Hur länge blir du borta och vad ska ni göra? Kommer du till Side något i sommar? Isf får du säga till så att vi ses över en fika eller så.

Kram!!

Svar: Jag vet inte hur länge jag blir borta har inte bestämt mig! Jag ska jobba och resa :) Jag vet inte om jag kommer hem till sommaren så gör jag det! Ja men absolut det gör jag :)
Zandra

2013-01-15 @ 19:00:02
URL: http://www.louiseiturkiet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life according to Z!

Följ med mig på mina olika upptåg. Nu är jag i Nya Zeeland och reser runt!

RSS 2.0