Seoul, Korea

Just nu sitter jag på flygplatsen i Seoul, Korea. Har någon timme att spendera innan det är dags att gå på nästa flyg. Det är gratis internet här, så passar bra för mig att slänga in ett inlägg (och fördriva lite tid). Det gick bra att flyga till Amsterdam men när jag ska checka in där så säger hon att jag måste ha en returbiljett! Panik! Jag säger att nej det ska man inte behöva. Jag har visum. Efter ett tag när hon har tittat på mitt visum papper så är det okej. Puuuh. För jag har hört om folk tidigare som varit tvungna att springa iväg och köpa en biljett!
 
På flyget mot Korea så fick jag fönsterplats där man satt bara två stycken tillsammans, och jag hade ingen bredvid mig - skönt! Dock så funkade inte min tv-skärm, men det gick bra ändå jag läste, löste korsord och tittade på film på min ipod istället. Först så fick vi jordnötter, sen mat som var god - pasta. Till frukost blev det omelett. Inte dåligt det inte.
 
Det börjar kännas bättre nu. En del av er vet ju att jag haft ångest över denna resa, men jag tror nu att det kan bli bra. Men vet som sagt inte hur länge jag blir, kan inte lova ett datum. Men finns saker där hemma som lockar mig så vi får se hur detta slutar. Men just nu så är jag taggad att se NZ. Under tiden får ni skriva på facebook och prata med mig på skype!


Kommentarer
mamma

Tänk att snart är du där :) kan tänka mig att det känns pirrigt i magen. men tänk på allt skoj du kommer att få uppleva :) fortsätt bara blogga när du kan för vi är nog många som kommer läsa den.kram mamma

2013-01-30 @ 07:42:27
Elin

Hej! Vi tänkte hoppa på Straybussen imorgon och åka vidare från Auckland. Vi har ju bara 7 veckor här så vi tänkte att det är ett bra sätt att se så mycket av landet som möjligt. Man åker 30 dagar från norr till söder och får hoppa på och av när man vill. Dock kanske inte det är optimalt för dig, men annars är det bara att hänga på! :) kommer du också från norr?

2013-02-02 @ 23:20:11
URL: http://ourtravelnz.bligspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life according to Z!

Följ med mig på mina olika upptåg. Nu är jag i Nya Zeeland och reser runt!

RSS 2.0