Alanya tour!

I onsdags så åkte vi till Alanya med gruppen. Det gick jättebra vi var till grottan och till borgen. På bussen berättade jag om lite olika saker bland annat om Manavgat. Jag sa att maxflytet är 500 kvadratmeter / sekund. När vi kommer fram till grottan så är det en man i gruppen som kommer och viskar till mig - du ett litet tips bara det heter kubikmeter och inte kvadratmeter. "Oj haha ja jag råkade säga fel där men jag trodde ingen märkte det" - Jag märkte det, jag är ingenjör. "Okej, jag tänkte bara att du skulle få se att du kan ditt jobb" -Haha. Sen när vi stannde vid en bensinstations för att tanka så skyndar jag mig att gå av och gå på toa. När jag kommer ut så står alla mina MANLIGA gäster utanför. "Oj har jag gått på herrtoan". Sen igår så berättar ALLA gästerna om det här till Susanne..Nu ska jag snart bege mig till Kemer, vi får se om jag kommer tillbaka!
Alanya är fint men en halvdag är nog. Side in my heart :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life according to Z!

Följ med mig på mina olika upptåg. Nu är jag i Nya Zeeland och reser runt!

RSS 2.0