Härlig dag!

Idag har vädret varit jättehärligt dock så har jag jobbat hela dagen så klart men man blir så glad när det är varmt och soligt. Sen så har jag sålt massa utflykter det hjälper också till på humöret. Jag och Ingrid ska bara byta om så ska vi ner på stan och äta och så :) Trevligt! Imorgon så ska jag uppdatera er på vad som hände i Antalya och Kemer! Nu slappna av efter en lång och tuff dag! Men det känns som att vi kommer bli ett bra gäng här i Side, kommer bli en bra säsong. Så känner mig ändå positivt även fast det har varit mycket att göra! Idag känns det som lördag för mig så jag önskar er en trevlig helg ;)
Så här härligt väder har det varit idag!


Kommentarer
Pappa

Jamen då får man väl önska dig en trevlig helg oxå gumma/kram pappa =)

2012-04-23 @ 22:01:12
Mia

Härligt att höra att allt är toppen. Jag undrar om du kan skocka skrubbvantar? Jag sätter in pengarna på ditt konto i sådana fall.

Kram moster

2012-04-24 @ 16:21:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life according to Z!

Följ med mig på mina olika upptåg. Nu är jag i Nya Zeeland och reser runt!

RSS 2.0