Min lediga dag

På min lediga dag i veckan så hade jag som sagt en massa ärenden jag skulle göra. Jag gick runt hela Side kändes det som. Först så mötte jag Monika så gick vi ner på strandpromenaden in till centrum där jag tittde på en jacka som jag suktat efter sen sep/okt. Men jag tyckte den var för dyr då han skulle ha 250 TL då jag ville betala 150. Nu när jag gick in där så var den så klart kvar han sa 350 TL. Jag sa är du dum i huvet? Sist jag var här så koste den 250. Då kom han ihåg mig och sa att han kunde sälja den för 220, jag sa att det är fortfarande för mycket 150. Vem vill köpa en vinterjacka nu liksom? Ne han stenvägrade 220. Så efter 20 min så gick jag därifrån besviken. Köpte mig en fin ring istället på Sali Pazari, som "plåster på såren" haha. Sen gick jag med Monika till busstationen. Så gick jag till banken och skapade ett konto. Sen gick jag ner och åt kebab på mitt favoritställe. Så gick jag och färgade/plockade ögonbrynen kostade bara 8 TL. Efter det hem och hämtade kläder så gick vi och tränande. EFter träningen som jag blev helt jävla slut på så tog jag en iskaffe med Jenny och Marlen på Doruk. Mysigt:)



Nytt lack, dock så får jag inte ha blått när jag jobbar. Så passar på på min lediga dag!




På busstationen






Älskar min blåa väska!




Min nya ring :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life according to Z!

Följ med mig på mina olika upptåg. Nu är jag i Nya Zeeland och reser runt!

RSS 2.0