Skrubbvantar + ledig dag!

Moster - jag ska kolla upp det. Har en kompis som äger ett Hamam. Återkommer!

Idag så är jag äntligen ledig sååå skönt så. Igår på jobbet så har jag gjort klart (finally) alla pärmar som ska ut till hotellen. En del var inte nice alltså rostiga och mögliga, men nu är alla fräscha. I veckan så öppnar nämligen många av våra hotell så allting måste vara klart nu. Igår när vi var påett av hotellen så skulle jag gå ner för trappan men missade att det var ett trappsteg till så jag snubblade och vred om hela foten. Aj. Som tur var så såg inga gäster det. Klantig - det är jag det!

Nu ska jag ge mig ut i solen. Har lite små pyssel jag ska göra idag, banken, träffa Monika, vandra runt och köpa lite saker, posten, färga ögonbrynen, och så klart det man alltid gör när man är ledig - städar och tvättar wiho! Nu ge sig ut så jag hinner käka lite frukost före, vi har nämligen INGEN mat hemma. (och den som vi har den är gammal)




Jag och Novi när hon hälsade på förra året. Saknar dig lilltroll!


Kommentarer
mamma

Jag vill oxå ha skrubbvantar :)

2012-04-25 @ 12:20:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life according to Z!

Följ med mig på mina olika upptåg. Nu är jag i Nya Zeeland och reser runt!

RSS 2.0