Drömmar

I natt drömde jag att jag flög över till Turkiet ifrån Nya Zeeland på semester över en helg bara. Men vart inte så mycket tid där eftersom att det tog så lång tid att flyga. Jag var i guidelägenheten och där var alla nya guiderna som tittade på mig. "Jag är inte konstig, eller stalker jag har jobbat här i 2 säsonger så jag kan allting". Så åkte jag och Sara runt i en buss och skulle gå strandpromenaden eller nått..riiiight.
 
Sen så hade jag den vanliga drömmen som jag har nästan varje natt. Att jag kommer hem till Boden och träffar dig. Dock bara 48 dagar kvar nu tills jag är på svensk mark igen. Det kommer att gå fort. 16 dagar kvar tills roadtrip. Ska bli så jävla kul! Håller på att fixa med musik som vi kan ha i bilen :)
 
Idag så mår jag bättre. Börjar bli frisk igen! Yey! Har bakat banan och chokladmuffins idag. Mums. Försöker att vara nyttig men är inte så lätt i det här huset. Vi har allting nånting hemma. Eller så vill mamman att jag ska baka något. Imorgon är det anzacday som är när de hedrar de som dog i krigen. Jag ska baka speciella anzac kakor. Kommer börja jobba från typ 05 imorgon då föräldrarna vill åka på en minnescermoni som är varje år. Håll tummarna att H sover länge!!! J åkte till sin farfar idag och blir borta till på fredag.
 
Här så bara regnar det hela tiden nu. Är så på vintern. Men börjar vara lite less på det nu. Då det regnar VARJE dag. Men ska vara glad att jag inte har snö eller så. Det är ändå rätt varmt ute. Men inne är det kallt. Och ni vet ju att jag är så frusen av mig. Ruggigt väder. Jag ska hoppa in i duschen så jag blir lite varm och sen slå på en film. Blir att sova tidigt idag (ska försöka) eftersom jag börjar omänskligt tidigt imorgon.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life according to Z!

Följ med mig på mina olika upptåg. Nu är jag i Nya Zeeland och reser runt!

RSS 2.0