Busy busy!

Mycket att göra nu! Fullt upp. Vi har fått våran första sjukhusgäst för iår. Vilka minnen som slog tillbaks när man gick på sjukhuset. Min chef har räknat ut att vi var på sjukhuset varje dag i 3,5 månad förra året. Peppar peppar!

Nu har vi en stor grupp nere här. Vi har haft city tour med dem. Första för i år, var lite nervös före men det gick toppen bra. (Haha när jag skrev toppen bra nu kom jag att tänka på min älskade lilla mormor, mormor har du någon adress jag kan skicka vykort till dig på?).

Idag så är det Alanya som gäller. Jag ska prata nonstop typ i 1h. Ni som känner mig vet ju att jag är väldigt bra på att prata men ändå haha. Har övat på det jag ska säga så det ska nog gå bra. Ingrid är ledig idag och ska följa med då hon aldrig har varit i Alanya. Kan vara bra att se hur det är där eftersom många gäster frågar hur det är i Alanya. Förra året så hade jag inte varit där först och när gästerna fråga så kan jag ju som inte erkänna att jag aldrig har varit där så jag sa "jo det är större än Side jättefin strand, mycket shopping" haha.

Ida- ikamet är visumboken som jag måste ha med mig ifall polisen stoppar mig, så måste jag kunna visa att jag är här lagligt!

Nu ska jag klä på mig och gå till kontoret och pyssla lite. Snart kommer 2 guider från Alanya hit som ska vara med idag Vi ska äta lunch tillsammans på vårat 5 stjärniga hotell där gruppen bor. Super god mat. De har till och med lax. YUM!


Utsikt från borgen!


Kommentarer
Idahida

Ahaa okeej, tack för att du förklara. Jag fatta noll när du skrev om det där i nåt inlägg tidigare!

2012-04-18 @ 13:34:13
Louise i Turkiet

Tråkigt med sjukhusgäst, men sånt händer ju tråkigt nog.



Jag kör också med solglasögon. Dom är min bästa vän när jag är själv typ haha. Älskar att man känner sådan skillnad med och utan solglasögon ju.



Har du samma ledig dag eller är det olika hela tiden? De är inte planerat någon fika alls för alla jobbar ju så olika tider och dagar nu. Men vi måste ta och ses ändå ju.

Kram

2012-04-19 @ 23:04:58
URL: http://louiseiturkiet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life according to Z!

Följ med mig på mina olika upptåg. Nu är jag i Nya Zeeland och reser runt!

RSS 2.0