Förrvirrade jag!

Igår så var en liten förvirrande dag, är lite så i början nu man är inte riktigt i form än. Började i fredags så skulle vi till ett hotell men jag svänger in på ett annat (inte ens i närheten av varandra). Så igår så skulle jag börja printa ut till pärmarna vi ska ha på hotellen, och det var lite tokigt där med fel sidor/för mycket av något. Så de papprena är bara att slänga i våran "skräp låda" eller rättare sagt "de papprena som blev åt h-vetet fel". Tur min chef är lika virrig hehe. Igår natt så åkte jag på transfer, kunde inte sova före igen. Men blir svårt när man ska åka 22.30 blir för tidigt för att jag ska kunna somna.

Men brukar bli bättre längre in på säsongen för då är man redan "grund trött" så då är man glad att sova ;) Men igår på flygplatsen så var jag då också lite förvirrad. Jag hade stoppat min väska och välkomstbrev framför ena minibussen. Sen så skulle den åka och jag bara till den andra busschauffören "my bag my bag" och han förstod ju inte så mycket engelska och jag bara i panik när bussen börjar köra "MY BAG" letar runt ser den inte. Då går det upp för chauffören vad jag letar efter och han kommer och visar vart han stoppat den - framför sin buss. Tack så mycket! Så börjar jag gå då ropar chauffören på mig då har jag glömt ta bussnumret väck haha. Så lite förvirrad men alla gästerna kom på rätt buss och till rätt hotell så det är ju huvudsaken!
Nu ska jag göra mig ordning för välkomstmöte, tänkte åka och käka lunch på vårat hotell först - yummy! Ha en bra dag!



Kommentarer
Emelie

Hej!



För vilken researrangör säsongar du?

2012-04-02 @ 13:22:10
URL: http://www.ving.se/turkiet/side
mamma

hahaha kan ju undra om det ligger i släkten :)

2012-04-02 @ 15:45:46
Idoda

Nåå zandra.. hoppas det blir bättre och bättre med minnet sen :) haha!

2012-04-02 @ 17:40:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life according to Z!

Följ med mig på mina olika upptåg. Nu är jag i Nya Zeeland och reser runt!

RSS 2.0