Förvirrade jag del 2!

Idag har jag haft min kära vän - servicetelefonen! Den har varit snäll och inte ringt (bara susanne så räknas inte ;)) Dock så har jag inte vant mig vid att jag måste ha den fastklistrad i handen vart man en går..glömde den i bilen när jag gick in på ett hotell bara gå tillbaka och hämta den, sen glömde jag den i resturangen på hotellet. Men en av servitörerna kom och gav mig den. Tur det är en telefon så man kan ringa den ifall man inte hittar den (värre med nycklar). Men det är inte bara jag som glömmer telefonen en annan guide på ett hotell glömde sin telefon bland pärmarna.. Sen så var det ett hotell jag hade träfftid på som jag även skulle lämna hemresetiderna på. När jag kör ut från hotellet så kommer jag på att JUST JA TIDERNA! Bara att vända. Det man inte har i huvudet får man ha i benen (bilen) som det brukar heta!

Vad kul att ni kommenterar!!!Jag ska skaffa en sak som gör så att jag kan svara på kommentarerna på nått sätt vi får se, det är under "utveckling" haha.

Ikväll så har jag umgåtts med Susanne och babblat en massa. Skönt! Jag får panik av att sitta själv här i guide lägenheten. Jag måste vara med folk. Får spunk annars! Imorgon ska vi ut på lite "äventyr". Vad det är får ni veta imorgon!


Godnatt pappa & mamma!
(Ja ni andra också då ;))


Kommentarer
Pappa

Go´natt gumman sov gott /kram pappa

2012-04-03 @ 23:58:16
EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Du får skaffa något typ fodral som du kan hänga i bältet så du har telefonen där jämt :-)



Vilket resebolag jobbar du för? Vi åker ner med Ving över midsommar.

2012-04-06 @ 13:34:03
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life according to Z!

Följ med mig på mina olika upptåg. Nu är jag i Nya Zeeland och reser runt!

RSS 2.0