Träna träna

Idag så skulle det egentligen ha varit båttur men bara 1 som köpt biljett så blev inget av det. Istället blev det massa fix och trix på kontoret. Åkte med Ingrid till Manavgat för att ta bilder till hennes Ikamet. Medans jag kör inne i Manavgat (vilket jag HATAR för det är enkelriktat överallt och de kör som idioter) så ringer det på servicetelefonen och de vill beställa utflykt. Så medans jag pratar så kör jag fel och kör lite vilse, men efter att ha frågat om hjälp så hitta jag tillbaka. Tur man kan lite turkiska nu iallafall! Åkte och hämtade ut min ikamet också. Så nu är allt i ordning. Sen har jag suttit och skrivit träff/hemresetider tills jag blev alldelles snurrig huvet. Efter det åkte vi ut med dem till alla hotellen, är bara 11 st som är öppna nu men det tar ett tag ändå! Efter jobb blev det hårdträning behövdes för att rensa hjärnan lite. Imorgon ska ni få läsa om vad jag gjorde för härligt igår ;)


Kommentarer
Ida

Ikamet??

2012-04-12 @ 14:28:57
Liselle

Ja det ska bli jätteskönt! Vi ska bo på Sunny Hill i Alanya. Åker med Ving. Vore kul om vi hann ses men du jobbar kanske för fullt? Tips på åtminstone en grej vi kan göra är välkommet trots att det mest kommer bli poolen och välbehövlig vila. kraaam!!

2012-04-13 @ 22:37:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life according to Z!

Följ med mig på mina olika upptåg. Nu är jag i Nya Zeeland och reser runt!

RSS 2.0