Välkomstmöte

Idag så har jag haft 3 välkomstmöten på raken. Det blir lite tjatigt att berätta om samma saker hela tiden. Men på något sätt gillar man det ändå, men man blir lite slut efteråt. Och 3 st är ingenting emot var det kommer vara under högsäsongen då kan det bli upp mot 7 st välkomstmöten på en dag. Vart inte nån båttur såld synd då jag hoppades på att få sälja lite. Båtturen är min favorit älskar den! Men ingen som har köpt någon än så vi får se imorgon hur det blir. Hoppas hoppas. Däremot har jag sålt många hamam idag :) På ett utav välkomstmöten idag så satt min chef och lyssnade vilket gjorde mig nervös så jag sa att hon inte fick lyssna på de andra haha. Men hon sa att jag var godkänd ;)

Efter jobbet så drog vi och tränade 1.5 h. Skönt, men kommer ha träningsvärk imorgon det är jag säker på. Vi köred hårt idag! Nu ska vi bli fit inför säsongen ;) En på gymet idag sa att jag behöver mer muskler så bara he sig dit och lyfta skrot då haha. Nu blir det dusch och sängen!


När säsongen är slut kommer jag se ut så här. Vad tycker ni? Skulle det passa mig ? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life according to Z!

Följ med mig på mina olika upptåg. Nu är jag i Nya Zeeland och reser runt!

RSS 2.0