1 dag kvar till Turkiet!

Hej!

Jag heter Zandra och jag ska ner till Turkiet för att jobba i år igen. Hittade min gamla blogg från när jag var au pair och blev sugen på att göra en ny. Jag tycker mycket om att resa och vill "uppleva" världen innan jag börjar plugga eller vad jag nu får för mig att jag vill göra senare! Men just nu så står en säsong i Side, Turkiet på schemat!

Imorgon kl 6.15 kommer taxin och hämtar mig för att åka till flygplatsen. I Stockholm kommer jag att möta upp min kollega från förra året Cecilia. Ska bli skojj att se henne igen :) Längtar efter att få träffa alla igen!

Håller på att packa det sista inför resan. Svårt är det, men jag har fått ner alla kläder jag vill ha och då väger väskan bara 16 kg och jag får ha 30 kg. Så det är lungt! Ska bara få ner det somma alla beställt utav mig! Mina kollegor vill ha vitaminer, whiskey och choklad. Och eftersom att jag är så snäll så fixar jag ju såklart detta, hehe.

Så dagen idag kommer bestå utav små fix, städning och sen ikväll blir det MAX och bio med finaste Ida och Ellen. Vi ska se Hunger Games den verkar jävligt bra!
Eller hur? Jag är taggad som fan på den! Och turen är att det är premiär idag så jag hinner precis se den innan jag åker :) Ida och Ellen har också sagt att de har en överraskning till mig :D Är så nyfiken!

 

/ Zandra



Kommentarer
Ida

Hoppas du gilla ditt "ägg" :)

2012-03-23 @ 23:45:12
Louise i Turkiet

Förlåt för att jag inte svarade tidigare ang. om bloglovin ikonen men jag ser att du har fått den rätt nu :)

Vi ses snart, hoppas resan gick bra!



Kram Louise

2012-03-25 @ 09:48:37
URL: http://louiseiturkiet.blogg.se/
LInKE

hej z saknar dig redan =) hoppas du får det kul =)

2012-03-27 @ 19:40:17
zandra

Ida - så klart jag gillar mitt ägg ;)



Linke saknar dig med! hoppas ni kan komma hit och hälsa på!

2012-03-29 @ 23:03:22
URL: http://lifeaccordingtoz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life according to Z!

Följ med mig på mina olika upptåg. Nu är jag i Nya Zeeland och reser runt!

RSS 2.0