nedräkning - 4 dagar

 
Det är bara 4 dagar kvar i Boden, på lördag åker jag till Stockholm för att umgås med några vänner innan jag på tisdag sitter på det första av 3 plan som till slut ska ta mig till NZ. Det känns spännande, jobbigt, roligt, nervöst, läskigt...Det här är det "största" jag har gjort. Det enda vi vet är vart vi ska bo de första nätterna. Har planerat in när jag ska se lite folk och så nu innan jag åker. Hatar att säga hejdå. Men vi ska ju ses snart igen...
 
Idag så ska jag packa ner alla kläder som jag inte ska använda innan jag åker. Försöka packa ner lite i ryggsäcken och TVÄTTA - så tråkigt. Sen ska jag kanske hälsa på min favvotant och äta middag hos farmor.
 
Fjärilar som flyger runt i magen hela tiden. Mina tankar går på högvarv, snart börjar väl det lukta bränt för att hjärnan blivit för överhettad..
Auckland - underbart eller hur?
 
 


Kommentarer
Malin Aurora

Åh så vackert!

Svar: ja det är super vackert här :)
Zandra

2013-05-11 @ 09:05:04
URL: http://vildblommor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life according to Z!

Följ med mig på mina olika upptåg. Nu är jag i Nya Zeeland och reser runt!

RSS 2.0