The Human Centipede 2

Har precis sett The Human Centipede 2. Fy fan vilken sjukt jävla störd film! Vem kommer på nått sånt? Den var 10000 gånger äckligare än 1:an. Se den INTE. Snälla, för er egen skull. Den är den äckligaste filmen jag någonsin har sett. Mår fan illa nu! Den har tydligen blivit förbjuden i England, jag förstår verkligen varför. Åh gud den var så hemsk. Tänker absolut INTE se den 3dje filmen när den kommer. Om 2an var så här, hur ska då inte 3an vara. Nej usch och fy och blä! Nu ska jag försöka se någonting roligare så man kan sova sen!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life according to Z!

Följ med mig på mina olika upptåg. Nu är jag i Nya Zeeland och reser runt!

RSS 2.0